Ίντερνετ για το σπίτι & την επιχείρηση

Όροι χρήσης

Αποκτώντας την υπηρεσία:

  • Η Airlan εγγυάται εγκατάσταση και ενεργοποίηση της υπηρεσίας σε 4 εργάσιμες ημέρες από την εκδήλωση ενδιαφέροντος. Αν παρόλα αυτά δεν μπορέσει να γίνει η εγκατάσταση (λόγω έλλειψης εξοπλισμού, λόγω ασθένειας κτλ) τότε οφείλει να ενημερώσει έγκαιρα για νέα ημερομηνία εγκατάστασης. 
  • Ο πελάτης συμφωνεί ότι στο κανονισμένο ραντεβού θα είναι ο ίδιος ή άλλο εξουσιοδοτημένο άτομο (πάνω από 18 ετών). Σε αντίθετη περίπτωση και αν ο πελάτης δεν είναι στον χώρο 15 λεπτά μετά ο τεχνικός της airlan διατηρεί το δικαίωμα να φύγει και το ραντεβού θα μετατεθεί σε νέα ημερομηνία.
  • Ο τεχνικός της airlan θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να τοποθετήσει τον εξοπλισμό σε μέρος που βολεύει τον πελάτη αλλά ο τεχνικός έχει την τελευταία επιλογή για την βέλτιστη θέση τοποθέτησης του εξοπλισμού, καθώς η ποιότητα εξαρτάται από το καλό σήμα.
  • Ο πελάτης αν το επιθυμεί μπορεί να αναλάβει ο ίδιος την εγκατάσταση (τοποθέτηση βάσης ή και καλωδίωση) μετά από συνεννόηση με τεχνικό της airlan για την ακριβή τοποθεσία. Η τοποθέτηση της κεραίας θα γίνεται πάντα από τεχνικό της airlan.
  • Ο εξοπλισμός είναι συγκεκριμένος και τον παρέχει η airlan. Σε περίπτωση ήδη υπάρχοντος εξοπλισμού η airlan θα αποφασίσει αν ο εξοπλισμός πληρεί τις προϋποθέσεις για καλή και σταθερή σύνδεση.
  • Αν η τοποθέτηση δεν γίνει σε ιδιοκτησία του πελάτη, ο πελάτης θα πρέπει να έχει άδεια από τον ιδιοκτήτη της τοποθεσίας που θα γίνει η εγκατάσταση (ταράτσα,μπαλκόνι,διπλανό σπίτι). Επίσης στο ραντεβού της εγκατάστασης αλλά και σε περίπτωση βλάβης θα πρέπει να έχει φροντίσει για πρόσβαση στον τεχνικό της airlan.
  • Η airlan διατηρεί το δικαίωμα στο ραντεβού εγκατάστασης να ακυρώσει την εγκατάσταση αν το κρίνει ο τεχνικός ο οποίος οφείλει να ενημερώσει τον πελάτη για τον λόγο της ακύρωσης.



Χρησιμοποιώντας την υπηρεσία:

  • Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τον τρόπο που χρησιμοποιεί τον εξοπλισμό. Ο εξοπλισμός παρέχεται με εγγύηση ενός έτους και η airlan οφείλει να τον αντικαταστήσει στα πλαίσια της εγγύησης δωρεάν, εκτός και αν έχει γίνει λάθος χρήση από τον πελάτη.
  • Ο εξοπλισμός αγοράζεται από τον πελάτη και του ανήκει μετά την εγκατάσταση. Ο εξοπλισμός μπορεί να μεταφερθεί και σε νέα τοποθεσία αν υπάρχει οπτική επαφή με κάποιον από τους κόμβους της εταιρείας και ο πελάτης επιβαρύνεται το τέλος μεταφοράς που είναι 35 ευρώ. 
  • Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τον τρόπο που χρησιμοποιεί την υπηρεσία. Απαγορεύονται 
  • Να στέλνονται μηνύματα υβριστικού περιεχομένου.
  • Ανέβασμα φωτογραφιών –  υλικού τρίτου προσώπου χωρίς την συγκατάθεση.
  • Προσπάθεια εγκατάστασης – αποστολής κακόβουλου λογισμικού.
  • Προσπάθεια πρόσβασης στους servers – δικτυακή υποδομή της εταιρείας.

Η airlan έχει το δικαίωμα να διακόψει άμεσα και χωρίς προειδοποίηση την υπηρεσία αν βρεθεί κάποια παράνομη 

πράξη από κάποιον πελάτη.

 

Συνδρομή:

  • Η συνδρομή είναι μηνιαία και ανανεώνεται στην αρχή κάθε μήνα με την καταβολή του αντίστοιχου ποσού στην Airlan για τον τρέχοντα ή για περισσότερους μήνες εφόσον ο ίδιος το επιθυμεί.
  • Η συνδρομή λήγει κάθε τέλος του μηνός και θα πρέπει να εξοφλείται το πολύ μέσα στις επόμενες 15 ημέρες, διαφορετικά η σύνδεση ενδέχεται να διακοπεί χωρίς ενημέρωση.
  • Ο συνδρομητής μπορεί ανά πάσα στιγμή να ζητήσει τον τερματισμό της υπηρεσίας. Αν δεν το ζητήσει ο ίδιος η χρέωση παραμένει μέχρι τον τερματισμό της υπηρεσίας από την Airlan.
  • Ο συνδρομητής μπορεί να ζητήσει την προσωρινή παύση της υπηρεσίας για όσο διάστημα επιθυμεί με ελάχιστη διάρκεια 1 μήνα. Για την επανέναρξη της υπηρεσίας οφείλει να ενημερώσει την εταιρεία.
  • Η αλλαγή πακέτου μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή όμως έχει ελάχιστη διάρκεια 1 μήνα.
  • Η Airlan οφείλει να ενημερώσει τον συνδρομητή για την λήξη της συνδρομής και ο συνδρομητής οφείλει να καταβάλει το ποσό της συνδρομής εντός χρονικού ορίου.
  • Ο συνδρομητής οφείλει με την εγκατάσταση να παρέχει κάποιο email στην airlan για την ενεργοποίηση του e-bill. Ο συνδρομητής είναι υπεύθυνος να παρέχει το σωστό email στην εταιρεία καθώς και να ελέγχει το email για την απόδειξη η για τυχόν ενημερώσεις από την airlan.
  • Πληρωμές μπορεί να γίνονται μέσω τραπεζικής κατάθεσης, κάρτας(visa, mastercard) και με μετρητά στο κατάστημα.
  • Οι τιμές των πακέτων είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Η airlan διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τις χρεώσεις, αφού πρώτα αναρτήσει και ενημερώσει τους πελάτες της για τις νέες τιμές τουλάχιστον ένα μήνα πριν. Οι ήδη προπληρωμένες συνδρομές δεν θα επιβαρύνονται με την επιπλέον χρέωση.  Αν υπάρξει μείωση στις τιμές των πακέτων, το ποσό της μείωσης συμψηφίζεται στους επόμενους μήνες.

 

Τεχνική Υποστήριξη – Βλάβες:

  • Παρέχεται τηλεφωνική υποστήριξη καθημερινά από τις 09:00 μέχρι τις 21:00 στο τηλέφωνο της εταιρείας 2651073322. Τις υπόλοιπες ώρες η εξυπηρέτηση γίνεται μέσω του email support@airlan.gr. Σάββατα, Κυριακές και αργίες η υποστήριξη γίνεται μόνο μέσω email.
  • Τεχνική υποστήριξη παρέχεται εντός 72 ωρών από την δήλωση του προβλήματος και εξαρτάται από την φύση της βλάβης. Αν η βλάβη είναι στον εσωτερικό χώρο του πελάτη δεν είναι αντικείμενο υποστήριξης από την Airlan και η επίλυση είναι αντικείμενο χρέωσης. Αν η βλάβη είναι προϊόν κακής μεταχείρισης από τον πελάτη είναι επίσης αντικείμενο χρέωσης.
  • Διακοπές που οφείλονται σε βλάβες τρίτων (βλάβη παροχής ρεύματος, πρόβλημα παρόχου) είναι εκτός της ευθύνης της Airlan.
  • H Airlan διατηρεί το δικαίωμα για σύντομες διακοπές για συντήρηση – επέκταση του δικτύου ενημερώνοντας τους πελάτες μέσω email και μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Airlan – Best net you can get

H Airlan είναι αδειοδοτημένος πάροχος από την EETT με ΑΜ : 17-060

ΑΦΜ : 130192474 – email : info@airlan.gr – Τηλ : +30 2651073322

Έλα στην Airlan!

Συμπληρώστε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε άμεσα για να επιβεβαιώσουμε τη διαθεσιμότητα στην περιοχή και να σας εγκαταστήσουμε τον εξοπλισμό!

Φόρμα Ενδιαφέροντος